Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete.
Název: Krizová komunikace s médii
Autor: Vojtěch Bednář
Rok: 2012
Nakladatel: Grada
Kategorie: Komunikace, Média, Sociologie, Publicistika, Žurnalistika, Studie, Učebnice
Stran: 192
Jazyk: český
Vazba: brožovaná
Stav: výborný - rozfoceno 3 snímky, možnost se přijít podívat osobně nebo ukázat knihu přes skype.
Pokud budete mít zájem, podívejte se do mé další nabídky, nabízím více knih, děkuji.
Prosíme, řeknete nám, proč si myslíte, že tato nabídka neodpovídá pravidlům