Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů. (nové trendy 3.0)
Název: Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0
Autor: Petr Frey
Žánr: Literatura naučná, Ekonomie a obchod, Prodej, Byznys, Psychologie, Vzdělání
Rok: 2011
Nakladatel: Management Press
Stran: 212
Jazyk: český
Stav: Nová - možnost se přijít podívat nebo ukázat přes skype.
Pokud bude zájem, podívejte se do mé další nabídky, nabízím více knih, děkuji.
Prosíme, řeknete nám, proč si myslíte, že tato nabídka neodpovídá pravidlům