AdBlue je roztok který se skládá z 32,5% močoviny a 67,5% destilované vody. Toto aditivum je podáváno za účelem snížení obsahu oxidů dusíku ve výfukových plynech. AdBlue je vstřikováno před katalyzátor výfukových plynů po dosažení provozní teploty reaktoru podle signálů NOx senzoru, který bývá umístěn před katalyzátorem, za katalyzátorem, nebo na obou místech. Přidáním aditiva dochází k rozkladu výfukových plynů na dusík a vodu. Poté výfukové plyny vyhovují evropským emisním limitům.
Velkou nevýhodou AdBlue systému je, že při teplotách od -10 stupňů Celsia zamrzne. Ke správné funkci AdBlue dochází až při rozmrznutí. A co se stane, když vám dojde AdBlue kapalina za jízdy? Vozidlo dojede, kam potřebujete. Ale pozor, jak vypnete motor, vozidlo již nenastartujete do té doby, než kapalinu doplníte.
Kompletní deaktivace systému AdBlue. Žádná chybová hlášení. Odstranění včetně NOx senzoru.
Nabízím i aktivaci/kódování dalších funkcí, chiptuning, úprava řazení/remap DSG a další.
Prosíme, řeknete nám, proč si myslíte, že tato nabídka neodpovídá pravidlům