50 zlatých pravidel ofenzívního markteringu

Cena: 119 

+ POŠTOVNÉ KČ 50,- = KČ 169,- CELKEM.
Guerra Marketing Excellence - Autor Jay Conrad Levinson.
Jsou-li vaše zdroje na marketing omezené, zvolíte možná zásadně odlišný přístup než ostatní; a do marketingu vložíte spíše velké a silné myšlenky a využijete toho, čemu autor říká taktika guerilly; guerillový marketing. Cílem guerillového - ofenzivního - marketingu je s maximem důvtipu a inteligence zvýšit váš obrat a zisk.
Stav knihy - Používaná; v knize obyčejnou tužkou hojně zatržené zajímavé pasáže (může to být při čtení dokonce výhoda) U této knihy rozhodně nerozhoduje její "stav" ale její "obsah".
Vydavatel: Management Press
Počet stránek: 249 stran
Vazba: měkká
Jazyk: český
Rok vydání: 1996
ISBN: 80-85603-96-9
Antikvariát Cena Levně Akce Sleva Levné knihy Prodám Levně Kniha

Místo prodeje: PrahaZměněno: před 3 dny
Martin Chlad
Seznam účet založen před rokem 2012
Poslat zprávu
50 zlatých pravidel ofenzívního markteringu119 

Další nabídky prodejce

  • a 67 dalších
Praha - mapa
Praha
Hlavní město Praha
Zobrazit na Mapy.cz
Nahlásit nabídku

Nahlásit nabídku

Prosíme, řeknete nám, proč si myslíte, že tato nabídka neodpovídá pravidlům