kniha (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Cena: 35 

Podtitul: Jak získat zákazníka špičkovými službami. Autoři: Ivan Nový, Jorg Petzold. 157 stran. Stav: na některých stranách byly tužkou podtržené části textu a následně vygumovány, na titulce je dole vidět, že byl ohnutý roh.
Osobní předání lze Bohumín. Poštovné při platbě předem 65 Kč pošta doporučeně, 79 Kč Zásilkovna.

Místo prodeje: BohumínZměněno: před 5 dny
Seznam účet založen před rokem 2012
Poslat zprávu
kniha (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!35 

Další nabídky prodejce

  • + 10
Bohumín
Karviná
Zobrazit na Mapy.cz
Nahlásit nabídku

Nahlásit nabídku

Prosíme, řeknete nám, proč si myslíte, že tato nabídka neodpovídá pravidlům